Dobry odbiornik DVB-T na USB

Czy mozecie polecic jakis dobry odbiornik telewizji naziemnej DVB-T na
zlaczu USB?? Powinien odbierac format SD i HD (oczywiscie w Polskim
standardzie), posiadac zwykle gniazdo antenowe, dobra czulosc i latwoy
dostep do wskaznika poziomu i jakosci sygnalu. Chce go wykorzystywac wraz z
laptopem jako przenosny zestaw do testowania instalacji antenowych u
klientow czy sa w stanie odbierac, bez modyfikacji instalacji, sygnal TV
cyfrowej. Co byscie polecili z wlasnego doswiadczenia. Cena gra tutaj
mniejsza role wazniejsza jest funkcjonalnosc i parametry.

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB
Cześć!
Skąd weźmiesz w Polsce DVB-T w rozdzielczości HD? Jeżeli odpuścisz sobie
HD, to bardzo dobrze działa najtańszy odbiornik LV5T. Prosty wskaźnik
poziomu sygnału tylko w programie odtwarzającym. Sprawdziłem odbiór na
bardzo słabym sygnale, z dużym poziomem szumu. Przynajmniej w razie
odbioru analogowego. Cyfrowo wszystko OK. Sygnały zmierzone analizatorem
widma, to 56dB/uV poziomu sygnału. Sygnał/szum 31dB.
Maciek

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB

być może wkrótce.

--
VSS
http://vss.pl
Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB

Cześć!
Czy to tylko Twoje nadzieje, czy są na ten temat konkrety? Było HD
(bodaj "sport") ale o ile wiem, to nic więcej nie planują.

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB

nie, był TVP HD, lecial ponad 8M.
a co do konkretów to nie mogę się wypowiadać.

--
VSS
http://vss.pl

Z punktu widzenia odbioru DVB-T sygnał o podanych parametrach należy
zaklasyfikować jako średnio mocny, ale wyjątkowo czytelny. W żadnym wypadku
nie jest to sygnał bardzo słaby.

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB

To właśnie napisałem "w razie odbioru analogowego". Analog byłby mocno
zaszumiony a dla DVB-T to jest OK.

W wolnej chwili pobawię się tłumikiem, sprawdzając kiedy obraz dostanie
stopklatki.

W moim przypadku z tego samego masztu TVP1 nadaje analogowo z mocą 200
kW i 50kW multipleks. Jedno elementowa antena zapewnia stabilny,
kolorowy, mocno zaszumiony obraz programu analogowego i doskonałej
jakości pakiet programów cyfrowych. Zwykle służy mi to do pokazania
znajomym postępu technologicznego.

Maciek

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB

http://akcesoria.n.pl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,60/category_id,16/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,2/vmcchk,1 /

Albo krócej: http://tinyurl.com/2322cte

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB
http://akcesoria.n.pl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,60/category_id,16/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,2/vmcchk,1 /

Dziala bez problemu w PCcie? Bo to chyab akcesorium do dekodera N.
I skad wytrzasnac sterowniki?

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB

http://akcesoria.n.pl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,60/category_id,16/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,2/vmcchk,1 /

Heh, sorry - źle doczytałem. To że ma USB nie oznacza poprawnego
działania w pececie. No ale podobnych tunerów DVB-T USB jest na pęczki -
znajdziesz wiele modeli.

Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB
HU2200
--
VSS
http://vss.pl

Jako osoba konstruująca takie zabawki zdecydowanie odradzam ich stosowanie w
wymienionych powyżej zastosowaniach. Monolityczne tunery nie dorastają
jakością odbioru do tunerów w metalowych puszkach. Owszem nie jest tak, że to
nie działa, ale wymaga mocnego i czytelnego sygnału. Stąd też często może
zdarzyć się sytuacja, że tuner klienta będzie odbierać a twoja pchła nie.
Co sobie o tobie pomyśli klient nie muszę mówić.