Deasemblowanie Z80, reanimacja multimetru.

Szkoda to czasu na reanimację takiego zabytku, zwłaszcza do celów użytkowych. To tak jakby obecnie wskrzesić Odrę 1305 do obliczeń zamiast PC-ta. Postęp w konstrukcjach przetworników ADC na przestrzeni 25 lat jest ogromny.

Rozmiar kodu 24KB może sugerować, że źródło programu zostało napisane w C lub Pascalu np. pod CP/M i wtedy "leżysz". Napisałem trochę kodu pod

8080 i całkiem sporo pod Z80, a także zajmowałem się deasemblacją, to mam pojęcie o czym piszę. Rzuć ten pomysł i zajmij się budowaniem konstrukcji od nowa, wyjdzie, taniej, szybciej i dokładniej niż reanimacja trupa. A zabytek to postaw na półce w muzeum, czyli tam gdzie jego miejsce. K.
Reply to
John Smith

DataRescue.IDA.Pro.Advanced.v5.2.FIX-UNiQUE

Reply to
nenik

Jak już nie można oderwać Ciebie od tego urządzenia, to zrób tabelę błędów wskazań na wszystkich zakresach. Wprowadź dane do Excela lub własnego programiku i masz zewnętrzną korekcję. :D Pozdrawiam, K.

Reply to
John Smith

Asembler ladny. Jakos sie go tak 'przyjemnie' uzywalo. No i dolozyli odswiezanie DRAM, zeby nie bylo trzeba kombinowac.

Reply to
Jerry1111

W dniu wtorek, 29 maja 2012 23:17:30 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:

CZy może autor nie chce sprzedać tego multimetru ? Może czyta grupę ?

Pozdrawiam

Reply to
michael2004poland

Spodziewałbym się, że w ciągu 8 lat rozwiązał już problem... w taki czy inny sposób.

Reply to
Queequeg

OK, przepraszam

Reply to
michael2004poland

Człowiek, o którego pytasz, pojawia się (o ile to nie zbieżność nicków) na forum Trioda

Mają tam spory dział poświęcony starej elektronice, może znajdziesz swój miernik :-)

Reply to
Artur Stachura

Dzięki ;)

Reply to