Czysto teoretycznie CCFL na LED

Mam pytanie: czy bawił się ktoś z zamianą świetlówek CCFL w monitorze na
listwy LED?

http://img15.imageshack.us/i/ss850333.jpg/

Jakie były by rezultaty takiej zamiany, pełnej pierwotnej jasności mi nie
potrzeba...

Re: Czysto teoretycznie CCFL na LED
?Użytkownik "m"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:icqb6d$hc2$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

[...]

Pewnie by się dało ale trzeba by te LED gęściej upakować

Re: Czysto teoretycznie CCFL na LED

Jak patrze na fabryczny monitor LED to te diody wcale nie są tak mocno
upakowane
http://product.pcpop.com/000282172/OriginalPic/003861425.html

natomiast standardowa linijka diodowa za 22zł/metr pasuje idealnie w rowek
po CCFL w 19" LCD wchodzi 24 diody na dole i 24 diody na górze = 48 diód,
nie wiem jakie parametry mają takie diody i ile było by to jasności...

Site Timeline