czujnik temperatury

mam takie w sumie proste pytanie, jaki czujnik zastosować do
pomiaru temperatury silnika? (istnieje taki jeden samochód w
którym barany nie zamontowali wskaźnika temperatury) chodzi o
stabline połączenie z kabelkami...

Re: czujnik temperatury
On 2009-03-23 20:39:44 +0100, "identyfikator: 20040501"

PT100/500/1000
są wersje przemysłowe w różnorakich obudowach...

--
DJ

Re: czujnik temperatury

Chyba najlepiej taki samochodowy. Jest to jakiś termistor lub coś w tym
rodzaju. W starszych samochodach steruje bezpośrednio wskaźnikiem
elektromagnetycznym.
Przecież nie wymagasz od tego dokładności, bo i po co.
A może wcale nie jest potrzebny czujnik temperatury skoro go nie dali :)
--
Pozdr
EM

Re: czujnik temperatury

U mnie też nie ma, jest tylko sygnalizacja przekroczenia. Brak
wskazywadła temperatury trochę mnie denerwuje. Ale nie myślę o
klasycznym termometrze, tylko co najwyżej o wielobarwnej diodzie LED -
gdzieś widziałem gotowy kit. Kolor diody określa zakres temperatury i to
pewnie wystarczy.

--
P. Jankisz
Re: czujnik temperatury

Nie Pt100, tylko wkrecany w glowice.
No chyba ze lepszy taki na koncu bagnetu.

A tak naprawde to obejrzalbym glowice .. moze czujnik tam jest, i
komputer kontroluje co sie dzieje.

J.

Re: czujnik temperatury

może miejsce na czujnik masz i tylko jest zaślepiony, sprawdź czy twój
model miał taką opcje za dopłatą, jeśli tak to będziesz miał gotową
instalację do podłączenia i może wystarczy go aktywować w kompie.
podaj silnik to może coś znajdę

Re: czujnik temperatury

fiat seicento 900... nie ma miejsca na czujnik, nie bardzo wiem
też którędy przeciągnąć kable z komory silnika do kabiny nie ma
żadnej wolnej dziury

Re: czujnik temperatury

http://www.centomania.com/index.php?option3D%com_content&view3D%article&i =
d3D%148:dodatkowy-wskanik-temperatura-cieczy-chodzcej&catid3D%33&Itemid3D%
109

Przyznaj siEA%, napisaB3%eB6% na grupEA% bez wpisania problemu w google, =
prawda ?

Site Timeline