czujnik ruchu (tasmy led 12V)

witam Forumowiczow,
W przedpokoju mam wilekie lustro do ktorego przymocowalem tasmy z diodami.
Teraz szukam czujnikow ktore beda zalaczaly zasilanie automatycznie na 1-2
minuty. Tasmy zasilane sa 12V (transformator podlaczony pod 220V. Nie wiem czy
sa czujniki ruchu zasilane na 12V czy musze szukac czego co bedzie dzialalo na
220 i odcinalo transformator. Prosze, czy mozecie mi podpowiedziec gdzie cos
takiego dostac?

Pozdrawiam,
Piotr

Re: czujnik ruchu (tasmy led 12V)

    Kupić halogen z czujką ruchu, zamiast halogena podłączyć zasilacz do diod.

--
Filip.

Re: czujnik ruchu (tasmy led 12V)
czy
dzialalo na
cos
diod.

witam,
dziekuje za Wasze podpowiedzi. Zdecydowalem sie na czujke z zestawu
halogenowego (niecale 25PLN z dostawa) a i podlaczenie calosci nie bedzie
trudne dla amatora :)

Pozdrawiam,
Piotr

Re: czujnik ruchu (tasmy led 12V)

90% czujek ruchu działa na 12V. szukaj czujek firm dsc, visonic, satel

--
VSS
http://vss.pl

Site Timeline