czujnik ruchu (tasmy led 12V)

witam Forumowiczow, W przedpokoju mam wilekie lustro do ktorego przymocowalem tasmy z diodami. Teraz szukam czujnikow ktore beda zalaczaly zasilanie automatycznie na 1-2 minuty. Tasmy zasilane sa 12V (transformator podlaczony pod 220V. Nie wiem czy sa czujniki ruchu zasilane na 12V czy musze szukac czego co bedzie dzialalo na

220 i odcinalo transformator. Prosze, czy mozecie mi podpowiedziec gdzie cos takiego dostac?

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr

Piotr pisze:

Kupić halogen z czujką ruchu, zamiast halogena podłączyć zasilacz do diod.

Reply to
Filip Ozimek

diod.

witam, dziekuje za Wasze podpowiedzi. Zdecydowalem sie na czujke z zestawu halogenowego (niecale 25PLN z dostawa) a i podlaczenie calosci nie bedzie trudne dla amatora :)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr