Czip RFID w kartach bankomatowych

W dniu 03.02.2012 10:41, rageofhonor pisze:

wystarczy przerwać antenę. w google łatwo znaleźć video jak to wygląda rozebrane.

M.

Reply to
marek

W dniu 03.02.2012 11:01, rageofhonor pisze:

Wystarczy że przetniesz antenę. Chip powinien zostać..

M.

Reply to
marek

W dniu 2012-02-03 15:20, Ekspert pisze:

Żeby tylko przy okazji nie udupić czipa stykowego, bo karta będzie bezużyteczna. Lepiej przeciąć antenę.

Reply to
Adam

W dniu 03.02.2012 11:56, rageofhonor pisze:

A skąd ten pomysł? To PODNIESIENIE temperatury o każde ~10*C podwaja prędkość zużywania.

Poza tym nie chcesz sobie zepsuć chipa w karcie a tylko mu wyłączyć możliwość komunikacji.

Reply to
Michoo

W dniu 2012-02-03 16:24, rageofhonor pisze:

Impuls może uszkodzić dużo więcej niż tylko RFID.

Popatrz jak naciąć

Przykładowy przebieg anteny
Jak nadetniesz kartę jak na pierwszym zdjęciu jest zaznaczone to nie uszkodzisz czipa stykowego. Więc możesz spróbować, nic nie zaszkodzi.

Reply to
Adam

Przekręty z kartami RFID to nie jest znowu takie sci-fi. Można sczytać z karty numer, datę ważności i jednorazowy kod CVV do płatności RFID.

Zbych

To kup sobie anty-rfid etui albo po prostu owiń folią aluminiową.

Mirek.

Reply to
Mirek

W dniu 2012-02-03 18:40 Mirek napisał(a):

A nie prościej wyrobić w banku kartę bez technologii radiowej?

Mnie PayPass z mBanku wkurzał w warszawskim metrze bo gryzie się z kartą miejską i zawsze musiałem wyciągać ją oddzielnie z portfela - zastrzegłem i bezstresowo wyrobiłem w wersji bezradiowej.

Reply to
Adam Dybkowski

W marcu 2011 pokazywalem zdjecia rentgenowskie karty z RFID Multibanku:

Nożyczki w dłoń i ciąć, jak się kto boi.... Marcin

Reply to
Marcin