Czip RFID w kartach bankomatowych

Gdzie znajduje się czip RFID w karcie banku Śląskiego z czipem. Chodzi
dokładnie o kartę z okiem.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Jak wykończyć ten przeklęty czip by nie nadawał a karta nadawała się jeszcze
do bankomatu?

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
wystarczy przerwać antenę. w google łatwo znaleźć video jak to wygląda
rozebrane.

M.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Problem w tym że na youtube to są karty VISA. W przypadku karty VISA widać
dobrze czip i można go dziurkaczem czy wiertarką usunąć. Niestety
kolorystyka karty utrudnia troche prześwietlenie jej by dokładnie zobaczyć
układ.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Co by było gdybym wsadził ją do zamrażarki na kilka godzin -25-29*C powinnio
szybko wykończyć układ przewidziany na 10 lat.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
A skąd ten pomysł? To PODNIESIENIE temperatury o każde ~10*C podwaja
prędkość zużywania.

Poza tym nie chcesz sobie zepsuć chipa w karcie a tylko mu wyłączyć
możliwość komunikacji.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Bo nie wiem dokładnie czy te karty posiadają baterię czy nie. Gdyby
posiadały baterię to by szybko się wyczerpała na zimnie. Jeśli pole
wydzielane przez czytnik ładuje czipa to wtedy by to nie przyniosło skutku.

Obojętnie: zniszczyć, wyłączyć RFID. Wszystko by nie mieć tego dziadostwa.
By tylko pasek magnetyczny i czip właściwy (ten srebrny lub złoty) działał.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
To się dowiedz a nie gdybaj.

No, załóżmy, że byłaby tam bateria. Załóżmy, że powinna wytrzymać 10
lat. Załóżmy, że naprawdę szybko się rozładowuje w niskich temperaturach
- powiedzmy 20 razy szybciej.

No więc skoro masz czas na trzymanie karty przez pół roku w zamrażarce
to równie dobrze możesz z niej po prostu zrezygnować. A do tego te
założenia są błędne.

Przeciąć antenę. Albo wyłożyć portfel folią aluminiową.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

"Adam Wysocki" snipped-for-privacy@news.chmurka.net

Powiem krótko -- gdzie ciąć, aby mieć spokój? Antena biega dookoła całej karty?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

To zależy od producenta karty, a nie od systemu kartowego.

Przykłady:

http://www.mastercard.com/us/merchant/solutions/art/MCPayPassRightforChip_sm.jpg
http://www.seancarney.ca/sites/default/files/2010/10/03/img_917923.jpg

Antena biegnie z daleka od strefy embossowania (tam gdzie są wytłoczone
litery), żeby jej nie uszkodzić podczas personalizacji.

--
gof

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Myślisz że tajne, niepubliczne instytucje nie mają innego sposobu żeby dostać
się do danych Twojego konta?

--
gof

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Tajne instytucje już są posiadaczami wszystkich pieniędzy świata, łącznie z
tymi na twojej karcie, więc nie muszą się nigdzie dostawać, jak zechcą to ci
je skasują z konta nawet bez wyłączania ci czipa.

Czipy służą do inwigilacji, przykład:
tajne instytucje są bardzo zainteresowane kiedy, jak często i gdzie zwykle
robisz kupę, po to żeby przewidzieć z dokładnością do minuty i do metra
kwadratowego twoje samobójstwo w kiblu na krawacie.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Nie wiesz? We wszystkim! :) Kolegi Darka twórczość bywało, że mi bokiem z
przejedzenia wychodziła :)
Na poważnie - jest tłumaczem przysięgłym języka niemieckiego.

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Ale to chyba nie ten dawny Expert?

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
UBF%ytkownik L501 aneryS napisaB3%:

ProszEA% Expierda okreB6%laE6% mianem Darka Jacka (w odrF3%BFnienia ode =
mnie -20%
Dariusza Krzysztofa...)

W koF1%cu teBF% swoje prawa nabyte w usenecie posiadam!

--20%
Darek

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

Proszę Expierda określać mianem Darka Jacka (w odróżnienia ode mnie -
Dariusza Krzysztofa...)

** Ach, faktycznie, najmocniejsze przepraszam za pardon! Wina mało
precyzyjnego wskazania z mojej strony.

W końcu też swoje prawa nabyte w usenecie posiadam!

** Potwierdzam, na Twojej wiedzy można polegać. W odróżnieniu od Twojego
imiennika. Od teraz obiecuję precyzyjniej zaznaczać o kogo "biega".

Re: Czip RFID w kartach bankomatowych

"Ekspert" 4f33c4b0$0$26691$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl

lat, potem taki pseudo wykształcony myśli że

A uczą na wyższych uczwelniach ortografii? :)

   sprzed
   pseudowykształcony

  http://www.slownik-online.pl/kopalinski/BB282FA5B63F39BFC1256581005E0D6B.php

W realu drożeją z dnia na dzień koszule...
I to nie o 20%, ale o 100% -- szok!

Parę dni temu 1 złotówkę, przedwczoraj ta sama
już za 3 złote a dzisiaj? -- za osiem złotych!!!

Inflacja!!!

-=-

I ja kupiłem w piątek dwie koszule po 7.99 za sztukę.
Gdy usiłowałem wyjść -- usłyszałem znany pisk, a zanim
usłyszałem, ręce moje zgnieciono silnym uściskiem rąk
ochroniarza?... Nie -- az tak źle nie było. :) Zanim
ochroniarz wyrósł jak spod ziemi, usłyszałem pisk,
a raczej -- usłyszałem początek tego pisku...

Kasjer (facet przy kasie) był lekko zdumiony zabezpieczeniem tych koszul.

Nie są to te koszule drożejące z dnia na dzień.
Raczej taniejące -- na metce jest jeszcze cena 39 złotych i 95 groszy. :)

-=-

Cipki, bo przecież o nich tu mowa, zaszyto w czymś, na czym
napisano po polsku: ,,proszę usunąć przed noszeniem''? IMO
to żadne cipki. Trzy paski metalowe -- nie wiem, jak to
działa i gdzie ma antenki, i czy w ogóle ma antenki.

-=-

Dodam jeszcze, że od czasu do czasu przytrafiało się mi ciche wyjście
poza tenże real z towarem, którego nie policzono w kasie. Gdy orientowałem
się, w czym rzecz (a raz zorientowałem się dopiero przy samochodzie na
parkingu galeriowym, ale po zamknięciu hipermarketu) wracałem i regulowałem.

-=-

Natomiast cipki są na przykład na stoperach do uszu.
Takie coś kosztuje zł 1.69, ale dają od tego rabat na
kartę aptekarską -- a jednak cipka jest, i to na każdym
opakowaniu, nie na kilku wybranych z całej masy.

Kupiłem 9 sztuk -- bo tyle w aptece było? No tak, ale chciałem
mniej, lecz kartą mogłem zapłacić dopiero od dychy bodajże. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

"Waldek" jh69lc$hrt$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl

Na mojej suwmiarce zero to około 0.05 mm.

   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
Wystarczy że przetniesz antenę. Chip powinien zostać..

M.

Site Timeline