złacze tasmowe ?

Jak to coś się nazywa:

Wystepuje w LCDku. Czy do tego typu tasmy wystepują w ogole jakieś gniazda?

Reply to
Sebastian Biały

Trudno okreslic ze zdjecia. Na 'oko' wyglada jak FFC, ale nie jestem pewnien marginesow po bokach oraz nieodizolowanego kawalka na samym koncu (to akurat moze nie przeszkadzac). Farnell sprawdzales?

Reply to
Jerry1111

W ogóle to jest tasma do lutowania w druk. Rzecz w tym, że ja nie chce tego lutować, tylko wsadzić w jakieś złacze. Mam wrażenie że te marginesy po bokach sa wyjątkowo nietypowe.

Żebym jeszcze wiedział czego szukać ;) Na oko to ja sobie mogę dobierać.

Reply to
Sebastian Biały

Troche duze - ale na oko to se moge tylko pogdybac.

Pisalem - zlacza FFC (wpisz ffc w wyszukiwanie to moze cos znajdziesz). W Farnell kazda pozycja ma PDFa, to se wymiary znajdziesz. Te marginesy - moze podbierzesz zlacze od szerszej tasmy i nie uzyjesz zewnetrznych pinow?

Reply to
Jerry1111

Chciałbym zeby to jeszcze jako tako wyglądalo :)

Reply to
Sebastian Biały