cienki kabel koncentryczny - jak usunąć izo lację

Witam !

Na rynku dostępne są kable koncentryczne o zewnętrznej średnicy 1 mm. W
jaki sposób (przy pomocy jakich narzędzi) usunąć z takiego cienkiego
kabla izolację ? Potrzebuję przygotować do przylutowania kilkaset sztuk
takich kabelków i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.

Paweł

Re: cienki kabel koncentryczny - jak usunąć izolację

Do RG58 są tzw. strippery, może do Twojego kabla także są.

--
Filip.

Re: cienki kabel koncentryczny - jak usunąć izolację

Sa, ale nie sa tanie. Kable fi 1mm sa na ogol w izolacji teflonowej, dosc
upierdliwe do odizolowania. Ja uzywam do tych celow skalpela, w ktorym
wyfrezowalem szczeliny o szerokosci pasujacych do zewnetrznej i wewnetrznej
izolacji, tylko ze nie potrzebuje tego wiecej, niz 5-10 przewodow za jednym
zamachem.
Innym rozwiazaniem jest zamowienie gotowych kabli, tak, ze odpada ciecie i
zarabianie koncow. Moze sie oplacic.

Waldek

Re: cienki kabel koncentryczny - jak usunąć izolację
Filip Ozimek napisał(a):
[ciap]
właśnie używam takich z Corexa, kupionych w RS Components, na pudełku
mają numer 433-270 ale nie wiem na ile to aktualne, bo te strippery mają
już ładnych parę lat. Te akurat dają się wyregulować do minimalnego fi
~2mm ale pewnie są i mniejsze.

Andrzej Kamieniecki

Site Timeline