brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Kupilem huba usb modecom z zasilaczem, niestety zasilacz halasuje, tzn
brzeczy, zanioslem go do serwisu, po 2 tyg. oczekiwania, otrzymalem
odpowiedz, ze jest to normalna praca cewki i tego nie naprawia ... co
robic? przeciez klamia, poniewaz wiekszosc zasilaczy (mam do laptopa
120W, mam do komorki) nie wydaja zadnych dzwiekow (dopiero po zbliezeniu
ucha do zasilacza b.cichutko brzeczy, ale z odleglosci 10-20 cm zupelnie
nic nie slychac)

mam dwa wyjscia
- sam kupic lepsza cewke i ja wymienic tracac gwarancje
- podac ich do sadu

a moze macie lepsza propozycje?

pozdrawiam,
R.M.

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji
                                    ^^^^^^^^^^
a więc istnieje też "mniejszość"

Jak nie było określone, że zasilacz jest bezgłośny/cichszy niż XX dB to
nie ma za bardzo się do czego przyczepić tak długo jak długo zasilacz
nie przekracza norm emisji hałasu.

Podać do sądu, przegrać, zapłacić dodatkowe koszta, i mieć nauczkę?

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

naprawde? to w takim razie:

po 22 wezlac policje ze zasilacz niszczy cisze nocna?
a moze udac sie do lekarza po tabletki nassenne, bo w nocy nie bede mogl
spac przez zasilacz?

wogole zastanowiles nad tym co napisales? wszystko musi byc miec normy,
nawet zdrowy rozsadek?

dlaczego mialbym przegrac, skoro zasilacz jest naprawde glosny?

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Noooo, jak koniecznie chcesz walczyć z wiatrakami, to możesz wspierać
się zakłóceniem miru domowego, bo nic innego nie pozostaje

--
DJ

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

jak mowicie, ze pozew nie ma sensu ... to pozostaje wymiana cewki ...
rozumiem, ze jesli bedzie wysokiej jakosci to halas ustapi?

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Nie cewke a dlawik i nie wysokiej jakosci a na wiekszy prad.

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Wysokiej jakości, znaczy audiofilska? ;p

--
DJ

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Jak ty bys mial 50 lub wiecej okresow na sekunde to bys nie brzeczal ?

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

przeciez pisalem, ze kazdy zasilacz brzeczy, ale tak cicho ze z
odleglosci 10-20cm tego halasu wogole nie slychac, ten wadliwy to nawet
z odleglosci kilku metrow slychac ...

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Mozesz wymienic dlawik lub zalac go zywica.
Dlawiki sa drogie wiec producenci laduja tansze na mniejsze prady a one
brzecza.

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

dziekuje

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Obciazyc 3A przez chwile :) wtedy wymienia

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

taaa... wymienią 4 słowa: "uszkodzenie z winy użytkownika"

--
DJ

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Nie zartuj ;-). Przeciez ta zabawka kosztuje jakies 50-60
zl. Na co Ci gwarancja? Jak sie zepsuje kupisz po prostu
nowy. Z praktyki wiem, ze przy tak tanich urzadzeniach
zabawa w procedure gwarancyjna jest tylko strata czasu,
lepiej nowy :-). Po dwóch routerach WiFi, które lezaly w
serwisie po dwa-trzy tygodnie i potem dalej szwankowaly,
teraz jak cos w tym przedziale cenowych szwankuje, to
wyrzucam i kupuje nowe, z reguly tez technologicznie troche
lepsze :-)

Za 50 zl? Zreszta na 99% przegrasz :-)

Tak. Kupic zasilacz, który nie brzeczy, za 15-20 zl ;-)

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

a moglys podac linka to takiego zasilacza? niestety nie potrafie
znalezc, takiego w tym przedziale cenowym, ktory posiada filtr przy wyjsciu

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

moze byc nawet troche drozszy, byle mial filtr przy wyjsciu

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

Ale filtr czego?? Nie moze byc najzwyklejszy zasilacz od
jakiegos huba/switcha? Ja ostatnio wywalilem caly karton
takich, bo z reguly padaly same urzadzenia a nie zasilacze
;-).

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

filt zaklocen, aby urzadzenie pracowalo stabilnie nalezy stosowac
wylacznie zasilacze z filtrem, taki jak np tu:

http://www.modecom.pl/galeria.php?obr=ladowarka&id70%6&category24%&lang=pl

http://img228.imageshack.us/img228/5046/filtrf.jpg

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji

kupilem wlasnie taki bo wydawal mi sie na profesjonalny, poniewaz
posiadal filtr, a okazal sie niestety dziadostwem, mialem wymieniany na
inny egzemplarz, halas byc moze sie troche zmnieszyl, ale dalej brzeczy,
wynika z tego ze takie sa wszystki egzemplarze ...

ludzie mamy 2010 rok, i nie mozna kupic porzadnego zasilacz 5V/2A z
filtrem, no przeciez wszystko we mnie sie gotuje ...

Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji
Hello R.M.,

Wszystkie zasilacze podlegają tym samym normom zakłóceń. I te bez
filtrów i te z filtrami. Nie daj się nabierać na marketingowy bełkot.