AVR + kontroler sieci ethernet

Chciałbym podłączyć do uC z rodziny AVR kontroler sieci ethernet. Nie wiem tylko co jest obecnie dobrym rozwiązaniem? Czy zacząć zabawę z układem ENC28J60, czy może RTL8019, czy może jakiś moduł NM7010A (IMM7010B). Tu akurat nie wiem jaka jest różnica pomiędzy IMM7010B a NM7010A nie mogę doczytać tej różnicy? Czy macie jakies doświadczenia z któryms z układów?

Reply to
slawek7

slawek7 pisze:

Jurij Atarov