Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

Czy wiecie, gdzie można nabyć plastikowe atrapy baterii AA/AAA ze
stykami, które można by wykorzystać do zasilania urządzenia z zasilacza?
Urządzenie nie ma gniazdka i nie możliwe jest jego zamontowanie.

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane
Niestety nie wiem. Ale jak ostatnio potrzebowałem takiej funkcjonalności
to użyłem ołówka i pinezek.

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

Niestety nie mogę jutro na giełdę elektroniczną jechać, a wiem, że coś
takiego było kiedyś.

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

Ja użyłem kleju silikonowego (tego do pistoletu na ciepło) i 2 pinezki,
działa do dziś.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

On nie jest silikonowy. Ale do atrapy baterii nadaje sie :-)

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

Ale inne atrapy robi się z silikonu. Może dlatego koledze się
tak skojarzyło.

Panie doktorze, bo mnie to się wszystko z gołą babą kojarzy.

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

"Lubię to"
;-)

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

o ile nie występują wyższe temperatury oczywiście.

to nie to, jakoś zawsze na te laski mówiło się silikonowe i tak mi się
utrwaliło, nigdy nie miałem potrzeby weryfikować tego, sprawdziłem na
szybko i rzeczywiście, to są zwykle polimery (kleje hot-melt).

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

Czyli miałem rację.

No właśnie.

Za to można dostać po łapach.

Re: Atrapy baterii ze stykami poszukiwane

Albo wylecieć z roboty, jak się weryfikację przeprowadza na
koleżance w biurze ;-)

Site Timeline