Ankieta magisterska

Potrzebuję informacji nt. zachowań użytkowników serwisów społecznościowych. Ankieta krótka i przyjemna, na pewno każdy z Was korzysta lub korzystał z Facebooka lub NK więc z odpowiedzią nie powinno być problemów :) Link: moje-ankiety.pl/respond-7398.html

Przepraszam za zamieszczenie wiadomości niezgodnej z tematem forum, ale muszę dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Dziękuję za poświęcony czas :)

Reply to
kasiawisniewska-1980

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a) :

Gdzie tam. Nie każdy poddaje się owczemu pędowi lemingów.

Reply to
Zbynek Ltd.
Włodzimierz Wojtiuk

Nie przejmuj się kolego. Ja również jestem takim dziwolągiem. :-) Dodam jeszcze, że przez ostatnie ~6 lat nie miałem telewizora. W listopadzie ub. r. zakupiłem sobie odpowiedni sprzęt plus dekoder Cyfrowego Polsatu, płacę ~90zł miesięcznie i nadal praktycznie nie oglądam TV. :-)

Reply to
JDX