Ankieta magisterska

PotrzebujEA% informacji nt. zachowaF1% uBF%ytkownikF3%w serwisF3%w
spoB3%ecznoB6%ciowych. Ankieta krF3%tka i przyjemna, na pewno kaBF%dy z Was
korzysta lub korzystaB3% z Facebooka lub NK wiEA%c z odpowiedziB1% nie
powinno byE6% problemF3%w :)
Link: moje-ankiety.pl/respond-7398.html

Przepraszam za zamieszczenie wiadomoB6%ci niezgodnej z tematem forum,
ale muszEA% dotrzeE6% do jak najszerszej grupy odbiorcF3%w.
DziEA%kujEA% za poB6%wiEA%cony czas :)

Re: Ankieta magisterska

Potrzebuj臋 informacji nt. zachowa艅 u偶ytkownik贸w serwis贸w
spo艂eczno艣ciowych. Ankieta kr贸tka i przyjemna, na pewno ka偶dy z Was
korzysta lub korzysta艂 z Facebooka lub NK wi臋c z odpowiedzi膮 nie
powinno by膰 problem贸w :)
Link: moje-ankiety.pl/respond-7398.html

Przepraszam za zamieszczenie wiadomo艣ci niezgodnej z tematem forum,
ale musz臋 dotrze膰 do jak najszerszej grupy odbiorc贸w.
Dzi臋kuj臋 za po艣wi臋cony czas :)
Witam!
W pytaniu 2 brakuje odpowiedzi poni偶ej 1 godziny.
Jaki temat pracy magisterskiej, na jakiej uczelni?
Pozdrawiam

Re: Ankieta magisterska

Uczelnia pt. "Agencja Reklamowa Szmaciarz i sp贸艂ka.", temat "Badanie rynku
portali spo艂eczno艣ciowych"

Re: Ankieta magisterska

Trzeba by艂o zaznaczy膰,偶e fanatyk贸w takich serwis贸w.
Wielu ma tam konta , a zagl膮daj膮 sporadycznie kilka razy w roku i maj膮 te
"serwisy" w d*.

Re: Ankieta magisterska
snipped-for-privacy@o2.pl napisa艂(a) :

Gdzie tam. Nie ka偶dy poddaje si臋 owczemu p臋dowi leming贸w.

   Zbyszek
Re: Ankieta magisterska

Ja to si臋 najbardziej dziwi臋 na jakiej podstawie wsp贸艂czesny prawdopodobnie
"prawie magister" stawia tak 艂atwo tak 艣mia艂e tezy: "na pewno ka偶dy z Was
korzysta...". Nawet zmi臋kczenie tezy poprzez "lub korzysta艂" czy za艂o偶enie
dwu mo偶liwo艣ci "Facebook lub NK" nie ratuje jej prawdziwo艣ci.

Dyskusja z kim艣 takim to pewnie jak z politykiem, kt贸ry wszystko wie.
P.G.

Re: Ankieta magisterska

Ze mnie to jeszcze gorszy dziwol膮g - nie korzystam i nigdy wcze艣niej nie
korzysta艂em z 偶adnego z w/w portali spo艂eczno艣ciowych.
Zapewne nie mieszcz臋 si臋 w takiej pracy magisterskiej, dla tej Pani to chyba
wog贸le nie istniej臋 ???

Roman

Re: Ankieta magisterska
Nie przejmuj si臋 kolego. Ja r贸wnie偶 jestem takim dziwol膮giem. :-) Dodam
jeszcze, 偶e przez ostatnie ~6 lat nie mia艂em telewizora. W listopadzie
ub. r. zakupi艂em sobie odpowiedni sprz臋t plus dekoder Cyfrowego Polsatu,
p艂ac臋 ~90z艂 miesi臋cznie i nadal praktycznie nie ogl膮dam TV. :-)

Re: Ankieta magisterska

Czyli ka偶dy z nas ma na czole wyryte "przyg艂up"

Re: Ankieta magisterska

Ciekawe co ma wyryte promotor, kt贸ry to "pu艣ci"?

--
W艂odek

Re: Ankieta magisterska

ale musz臋 dotrze膰 do jak najszerszej grupy odbiorc贸w.

spamerzy "musz膮" dok艂adnie to samo

e.

Site Timeline