Akumulator do telefonu za $1.85 - Page 2

Re: Akumulator do telefonu za $1.85

Nie wiem czy będę go otwierał - no chyba że nie bedzie działał... to wtedy.

Re: Akumulator do telefonu za $1.85

Wczoraj przyszła w poczcie płaska koperta 15x12cm bąbelkowa
z bateryjką w środku. Na kopercie było nakłamane strasznie, że
to "gift", że "Electronics for sample" o wartości $10. Adres zwrotny
AIRPAK - SINGAPORE 418713. Ale nie ma ceny na znaczkach.... :-(

Bateryjka wygląda na oryginalną, duże biało-czarne logo Motoroli,
na nalepkach takie same hologramy jak na starej baterii...
Zostawiłem ją na noc w telefonie i zamierzam od dziś używać.

Zobaczymy jak się telefon będzie spisywał. Dwa ostatnie testy
na starej baterii miałem 37minut i 67 minut do momentu gdy
się wskaźnik zrobił czerwony i zaczęło pikać "low battery".

Ciekawe ile telefon będzie działać z nową baterią...

Nowy ze specyfikacji producenta powinien działać:
Battery Talk: 6.7 hours max.   (400 minutes)
Standby: 250 hours max.   (10.4 days)

Site Timeline