a teraz coś z zupełnie innej beczki - wysokie n

Panowie (i panie ?) - potrzebny mi taki wynalazek;

Napięcie 1000-2000V. Z możliwością modulowania PWM do powiedzmy 50kHz. Najlepiej, żeby także dawało się modulować z DC w AC z taką częstotliwością. Czyli - jak potrzebuję, to mam DC modulowane PWM, a jak potrzebuję - to mam AC, także modulowane PWM.

Prąd - mikrowolty. To będzie podłączone do człowieka :) Więc nie jakaś przetwornica z 230V tylko może z 12V dla bezpieczeństwa.

Nie chcemy zabić. Na razie przynajmniej.

Jakby to zrobić prosto, szybko i przyjemnie ? To tak bardziej dla zabawy , więc niekoniecznie na IGBT dedykowanych dla Columbii (nie kraju, wahadłowca)

Reply to
sundayman

Bedzie cieżko takim pradem przeładować wszelakie pojemności w układzie. Ponadto 2kV podane bezpośrednio na skórę nie wygeneruje mikroamper. Raczej miliampery. Zdecyduj co chcesz stabilizować.

Reply to
Sebastian Biały

W dniu 2016-11-17 o 20:40, sundayman pisze:

Chcesz zbudować Zapper-a ? Czemu tak wysokie napięcie ?

Widziałeś to:

Pozdr.PK.

Reply to
Paweł Kasztelan

nie, chodzi mi o testy z neurofonem 9

ale w "starej wersji", z napięciem na elektrodach na skórze. Nowa wersja jest z ultradźwiękami.

Jest parę schematów, np:

Ale nie chcę małpować, tylko od początku ze zrozumieniem sobie zrobić. Więc chciałbym tą "końcówkę mocy" zrobić tak, żeby przetestować różne kombinacje.

Reply to
sundayman