Mikro electro weigert reparatie. - Page 2

Re: Mikro electro weigert reparatie.

Juist ja, daar staat dus helemaal niets over de fabrikant.
Logisch, want je sluit geen koopovereenkomst met de fabrikant.

-p

Re: [SPAM]Mikro electro weigert reparatie.

Dat is zo, ik heb me dus laten bedonderen.
Mikro-elektro geeft overigens nog steeds geen antwoord op mijn laatste
brief.
Op de website van de geschillencommissie staat dat je eerst 4 weken op
antwoord moet wachten. Enfin, we zullen zien.

Mikro electro betaalt garantie terug (was Re: Mikro electro weigert reparatie.)

Het verhaal hierboven is inmiddels tot een einde gekomen: na mijn
opmerking dat ze toch wel minstens het bedrag van die 5 jaar extra
garantie  terug kunnen betalen hebben ze dat inmiddels ook gedaan.
Enfin: ik koop voortaan mijn spullen wel bij andere electronicazaken
en dan zonder extra jaren garantie en zonder elektronicaverzekeringen:
dat is in de praktijk allemaal weggegooid geld.

Re: Mikro electro betaalt garantie terug (was Re: Mikro electro weigert reparatie.)
+1 Insightful

Re: Mikro electro betaalt garantie terug (was Re: Mikro electro weigert reparatie.)

dan zijn we dus gelukkig  ook weer van dit gezeik af

Re: Mikro electro betaalt garantie terug (was Re: Mikro electro weigert reparatie.)

Veel medeleven is er niet voor slachtoffers van elektronicazaken.

Site Timeline