FOD MP3 speler

Mijn MP3 speler in de auto heeft de functies
RAN (Random)
ALL  (Speel alles)
FOD
ONE (Herhaal huidige)

Maar FOD kan ik niet duiden, iemand?

Joris.

Re: FOD MP3 speler

file on disc?

--
regards,

|\  /|
Re: FOD MP3 speler
Iets met "fade out" ?

--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.

Ik vind ONE voor herhaling (in het Engels "repeat", in het Frans
"répétition") ook al merkwaardig en had daar wel REP verwacht . In welke
taal zijn die afkortingen?

Re: FOD MP3 speler

Chinglish...

Re: FOD MP3 speler

Yes I sink so. Sambal bye? :-)

Re: FOD MP3 speler

Nummel 41...

Re: FOD MP3 speler

Dat is Mifang met varkensvlees.bij "De Panda"[? 8.40], Siew Mai (gestoonde
pasteitjkes in bamboe mandje) bij "Wok Dragon City" [? 4,10], Mihoen
Coimpleet bij "Oriental City" [? 14,50], of bami met 3 stokjes saté bij
"Hang Chow" [? 7,75], om je de mogelijkheden te noemen van enkele
prijslijsten die ik toevalklig binnen handbereik heb.

Re: FOD MP3 speler

Je bent habitué, zie ik wel... Het is dat ik net bij gelegenheid van
vaderdag heerlijk pannekoekjes heb gegeten, maar ik krijg er al bijna
weer trek van...

Re: FOD MP3 speler

Welnee, ik ben gewoon goed gedocumenteerd.
De afgelopen week was het vooral lamsnieren, varkensnieren, rundernieren,
varkenstong, artisjokken, ijs en.... pannenkoeken wat de culinaire klok bij
mij sloeg.

Re: FOD MP3 speler

En paardenworst. Maar het aandeel paard daarin was maar 50% (volgens de -
Franse - verpakking, maar het etiket schijnt niet altijd meer betrouwbaar te
zijn....).

Re: FOD MP3 speler

Alles herhalen zal waarschijnlijk volautomatisch gebeuren bij de RAN en ALL.

Een enkel nummer (al dan niet eindloos) herhalen is een ander verhaal.

Re: FOD MP3 speler

Het zegt mij helemaal niets. Welk merk en type is het?

Re: FOD MP3 speler

http://acronyms.thefreedictionary.com/FOD
Met Category filter op "Technology" lijkt me:
  FOD  Favorites on Demand (digital entertainment)
de meest voor de hand liggende. Kennelijk kun je
voorkeursnummers opgeven en die met FOD afspelen.

-p

Re: FOD MP3 speler
On Sat, 15 Jun 2013 16:55:34 +0200, in nl.hobby.elektronica "Joris 3

Nee. Maar: wat gebeurt er als je voor FOD kiest?

--
Bart Dinnissen

I stereotype. It's faster.
Re: FOD MP3 speler
Het is zò dat Joris 3 Pinter formuleerde :

Ik las ergens Funnie Or Die :D

--
No trees were killed in the sending of this message; however a large
number of electrons were terribly inconvenienced.

Site Timeline