3g op mijn mobiel

Ik heb geen mobiel internet, wel wlan verbinding trouwens. Maar zie telkens
dat ik een 3g verbinding heb. Moet ik hier extra voor betalen?
Of is het de 3g van iemand anders? Bijvoorbeeld buurman?

Re: 3g op mijn mobiel

telkens

Nee, je hebt dan zelf een umts verbinding met je telefoon.
Als je geen mobiel internet hebt maakt dat verder niets uit.

Re: 3g op mijn mobiel

Geen idee, vraag het eens in een telecomgroep...

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel

Daar heeft hij ook gepost.
Zeker nog nooit gehoord van crossposten.. ;-)

Re: 3g op mijn mobiel

Nee, de sukkel heeft kennelijk lopen multiposten. Vrij asociaal en
contraproductief.

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel
Weet je wat asociaal is maarten dat je gelijk gaat zitten schelden!

Re: 3g op mijn mobiel

Weet je wat asociaal is, john? Dat je slecht quote, geen komma's gebruikt,
en gelijk mensen op de vorm (want qua inhoud heb ik gewoon gelijk) gaat
lopen afzeiken.

Overigens, als sukkel al schelden is? Dat is iets dat je van jezelf ook
nog wel eens kan zeggen als je iets onhandigs gedaan hebt. Misschien ben
je gewoon een beetje fijngevoelig. Als je nu nog zelf degene was die ik
sukkel noemde, kan ik dat billijken maar jij moet je kennelijk heel nodig
in een discussie mengen die er niet is.

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel

Leer quoten, rund!

--
Resistance is useless!

Re: 3g op mijn mobiel

Nou nou, waarschijnlijk is hij daar helemaal niet van op de hoogte.
Om hem dan gelijk een sukkel te noemen...

HBZ

Re: 3g op mijn mobiel

Daar heb je gelijk in, dat was wellicht wat overdreven. Hoewel sukkel voor
mij geen heel sterke lading heeft.

Overigens dank voor het voorbeeld dat je nu aan john geeft. Ik vond zijn
reactie wel vrij apart. Klagen over de vorm, en het zelf ook meteen op
alle mogelijke punten fout doen ;-)

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel
Weet je Maarten je bederft de sfeer hier. Ga andere mensen uitschelden.
Zoals je ziet ben ik niet de enigste die er zo over denkt.
Je komt zo erg asociaal over. En als in jouw woordenschat sukkel normaal is,
schat ik dat je gewoon een ordinaire Tokkie bent.

Re: 3g op mijn mobiel

[struktuur hersteld]

> [...]
normaal is,
 > schat ik dat je gewoon een ordinaire Tokkie bent.

Maarten is een zeer gewaardeerde poster hier.
Jij hebt nog niets substantieels bijgedragen.
Bovendien is het gebruikelijk om onder de tekst van anderen te posten.
Daar ben je al op gewezen, maar daar trek jij je niets van aan, dus stop
met de kritiek op anderen voordat je je weet te gedragen volgens de
nettikette.

Doe je dat niet dan is het vergeetputje geduldig, daar komt niemand meer
  uit bij mij.

--
pim.

Re: 3g op mijn mobiel

www.leerquoten.nl

-p

Re: 3g op mijn mobiel

Ja, ik ben altijd erg goed in mensen een spiegel voorhouden, dank voor je
compliment.

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel
dan moet je piet zijn mening over maarten maar eens herzien, lijkt me....

Re: 3g op mijn mobiel

Je bent vergeten je naam bij te stellen, of heb je nu je persoonlijkheid
gekozen die wel punten en komma's kent (maar nog steeds geen hoofdletters
en ook niet kan quoten, laat staan nadenken).

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel
Maarten wordt eens volwassen.

Re: 3g op mijn mobiel
Wat een ophef om niets. Maarten heeft mij al vaak geholpen met mijn
hobby elektronica-problemen. Hij wordt door de meesten in deze
nieuwsgroep erg gewaardeerd. En als ik een keer de fout in ga mag hij
mij best een sukkel noemen. Iedereen maakt fouten. En sukkel vind ik
persoonlijk niet beledigend. Maarten nogmaals bedankt voor al de keren
dat je mij geholpen hebt.

m.vr.gr

Yde

Re: 3g op mijn mobiel

Graag gedaan. Ik vermoed dat deze figuur het ook beledigend zou vinden als
ik hem een troll noem (of hij weet heel goed wat het betekent), dus bij
deze: het is een troll dus ach, lekker boeiend.

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: 3g op mijn mobiel

Goh al drie persoonlijkheden, hebben julli het altijd zo gezellig? ;-)

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Site Timeline