wel cd, geen dvd

Hallo,

Ik heb hier twee DVD spelers staan, een Daewoo DV-500 en een Sony DAV-S880. Beide spelen ze alleen audio CD's af, maar geen DVD's meer (voorbespeelde en zelf gebrande). Op de Daewoo verschijnt : no disk, op de Sony: can't play. De Daewoo deed aanvankelijk helemaal niets, maar er was een elco lek in de voeding. Na vervanging daarvan ging ie weer aan. Bij allebei de lens schoon gemaakt (was niet vuil, maar toch). Maakte niets uit.

Ik heb even gekeken bij radiobbb.nl, maar voor de Sony is alleen een heel loopwerk te bestellen, geen losse laserunit (als het daar tenminste aan ligt).

Iemand nog ideëen?

gr,

Arjan

Reply to
Arjan

Het enige waarmee ik meestal cd rom spelers en audio cd spelers weer aan de praat kreeg was het kleine potmetertje voor de fijnafstemming op de unit proberen in te regelen (zover nog aanwezig bij een dvd speler). en de stangen smeren en geleiders enzo

"Arjan" schreef in bericht news:442f9e29$0$11068$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Reply to
EdTEc