Zilog Z0868108PSC

Hej i gruppen

Jeg mangler nogle af ovenstående GAMLE micro'er.....er her mon en som har
nogle liggende at samle støv, så er jeg aftager......

Mvh. Jens
jens snipped-for-privacy@hotmail.com

Re: Zilog Z0868108PSC
Har en del gammelt zilog, ved dog ikke om lige den er der. Kigger på
lageret og vender tilbage.
mvh Erik

Re: Zilog Z0868108PSC

Så vil jeg da klart forslå dig at spørge i en gruppe omhandlende køb og
salg. Vi har en "tilknyttet" her kaldet

Re: Zilog Z0868108PSC

Jo da, det glemte jeg sk. lige at tilføje :-)
mvh Erik

Re: Zilog Z0868108PSC

Bruk da vett.
Dette er ikke kjøp og salg av det slaget som er uønsket i denne gruppen. Det
er formidling av gammelt skrot.

HM

Re: Zilog Z0868108PSC

Ups - det er for længe siden jeg har været her....for nu jeg tænker efter,
så ved jeg jo godt den gruppe eksisterer.....sorry !

Jens

Re: Zilog Z0868108PSC

Du skal have lov at vågne :-)