ZIF sokler med switch ?

Jeg kunne godt tænke mig en 40 bens DIL ZIF sokkel med en indbygget
switch der slutter når man har låst soklen, men findes det ?

/Hans

Re: ZIF sokler med switch ?

Jeg har aldrig set det, men er det ikke muligt at lave noget simpelt, så
den del af soklen der bevæger sig ved åben hhv. lukket, vil trykke på en
lille switch? Altså en switch ala dem der bruges på frontpanelet på
diverse konsum-ting.

Mvh Hauge

Re: ZIF sokler med switch ?

En gammel computermus er en god kilde til bittesmå microswitche.
--
OV1A Jens

 Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Site Timeline