VGA til Composite/svhs

Kæresten har købt en bærbar uden tv-out :o/ Men med VGA udgang.

Kan man ikke konvertere VGA signalet til enten composite eller svhs?

Ved at der findes boxe der klare opgaven, men de koster en bondegård

og selvgjort er jo velgjort :o)

Nogen der har en idé? Eller er det for træls at rode med?

--
MVH Johannes
_________________

Klart

Composite jo. SVHS nej, s-video ja

Ja, fordi det er besværligt

Ja

Træls, træls træls.
Du kan konvertere til RGB (som også er i scart)
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2rgbs.html
Men det kræver at du kan sætte opløsningen på displayet op til "tv
størrelse" og hastighed.

Re: VGA til Composite/svhs

Øv - tænkte det nok ;o)

Tak for hurtigt svar!

Min regneorme-rygrad byder mig at droppe projektet.

--
MVH Johannes
_________________

Lad vær med det gå ind på (Jeg mener det hedder)Epanorama.net der står en
masse om det men det kræver at Deres TV vil acceptere en frekvens det er
lidt højre end normalen. Philips TV har ikke de store problemer ved jeg har
selv prøvet det.

Jeg ved heller ikke om De evt ville kunne bruge et program der hedder
TVtools der kan man sætte opløsning samt frekvensen ned.

Med venlig hilsen Thias Russell

Re: VGA til Composite/svhs
Hejsa

Joda: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID23%894

Det kan ikke svare sig selv at lave det, slet ikke til 559 kr.

Enig, men ikke altid ;o)

/Hauge

Site Timeline