VGA <-> BNC kabel

Hvor finder man et adapterkabel fra VGA han til 5xBNC hun her i Danmark?
Der er masser til BNC han, men jeg har ikke kunne finde til BNC hun
herhjemme. Jo kortere, jo bedre.

Har fx. fundet følgende på nettet:
http://www.connectworld.net/cgi-bin/iec/fullpic?zYnqjFhY ;M5226-01;23

--
best regards
Anders Thorsby

Re: VGA <-> BNC kabel
Hej Anders

Hvorfor ikke bruge et normalt kabel og så 5 stk BNC hun-hun adaptore.

http://www.electronix.com/catalog/product_info.php/products_id/6660

Mvh Max

Re: VGA <-> BNC kabel
Det er også løsningen, hvis ikke jeg kan finde det andet herhjemme. De
fleste er dog meget lange (1.8 meter) og så er det jo ikke optimalt, når
nu det andet findes. Det kabel er perfekt til det jeg skal bruge.

--
best regards
Anders Thorsby

Re: VGA <-> BNC kabel
Hej Anders

Hvorfor så ikke få lavet et kabel der nøjagtigt passer til dit formål ?

Mvh Max

Re: VGA <-> BNC kabel
Har forhørt mig hos Kabelshop.dk (Multi Connect). De kan lave et for
250,- ex. moms, hvilket jeg finder lidt højt i forhold til at et
tilsvarende, men med han-stik, koster 75,-.  Ja, det er selvfølgelig
fordi det er special lavet, hvorfor jeg nu søger om der forhandles et
færdigt et sted.

--
best regards
Anders Thorsby

Re: VGA <-> BNC kabel
Hej Anders,

Det er vel ikke en BNC-adapter du mener er 1,8m ?
Det er nogle korte (3..5 cm) "rør" der har hunstik i begge ender.

--
Venlig hilsen,
Søren

Lige fatn. til fatn.
Impedans.  RS-varenummer  Stk.pris
 50 Ohm    405-051        DKK 29,02
 75 Ohm    304-5523       DKK 29,02

<URL:http://www.rs-components.dk/

Det er 75 Ohm udgaven du skal bruge til videoformål (jeg tvivler dog på at
det ville være synligt om man brugte 50 Ohm-udgaven til det formål).

--
Venlig hilsen,
Søren

--
best regards
Anders Thorsby

Re: VGA <-> BNC kabel
Inden for EU kan også have interesse.

--
best regards
Anders Thorsby

Re: VGA <-> BNC kabel

Jeg købte et hos www.danbit.dk for et par år siden......

Mvh. Mikael Kristiansen

Re: VGA <-> BNC kabel
Danbit har, ihvertfald pt., kun et af den "normale" slags. Jeg skal
helst bruge et kort kabel med BNC hun.

--
best regards
Anders Thorsby