Øv - knækket ben i wishboard

Mit første byggesæt..
Ved ikke hvad det hedder på dansk, dette wishboard, men der knækkede en
lille stump ledning ned i et af hullerne.
Hvordan får jeg det op igen ?? Det er jo uhyggelige små huller..

Thomas / Århus

Re: Øv - knækket ben i wishboard

Er et wishboard et "fumlebrædt"?

Jeg har et "fumlebrædt", hvor der sidder en række skruer i bunden, så
forpladen kan tages af. Derved kommer man direkte ned til skinnerne og kan
derved få komoponentbenene ud.

Hilsen
Lars

Re: Øv - knækket ben i wishboard
Det er denne her jeg bygger:
http://www.ja.axxs.net/unlock/images/km6db9ur1r.jpg

Er det også den du snakker om ?
Jeg kan heller ikke finde ud af hvorfor den ikke virker for mig, det er lidt
pinligt, måske jeg vil søge efter en der vil lave den for mig her i NG..!

Mvh Thomas, og tak for svar!

Re: Øv - knækket ben i wishboard
Hej Thomas

Jeps lige nøjagtigt, men måske en anden fabrikant (jeg ved i hvertfald, at
mit brædt er gammelt!)

lidt

Ja, jeg ved det sgu ikke, det var det eneste forslag, som jeg kunne komme
med!

Hilsen
Lars

Re: Øv - knækket ben i wishboard

Ja, og tak for det. Vil da se om det kan åbnes..
- Thomas

Site Timeline