Udskiftning af HOT i monitor....

Hej med jer..

Jeg har en IBM monitor der pludselig gik en HOT i... har ellers kørt fint.

HOTen er udskiftet og jeg har checket lidt for dårlige lodninger,
umiddelbart defekte komponenter uden at finde noget.

Hvad kan jeg ellers gøre? hvis det skal gøres rigtigt hvordan skal det så
gribes an? dvs. hvilke komponenter skal jeg skifte, hvad skal jeg teste osv?
jeg har set defekte HOT i skærme med dårlige lodninger omkring HOT'en og
kabelforbindelserne til sync. hvor det vil være naturligt at antage det var
det ville være fejlen, men jeg har indtryk af at netop ved det ryger der
andre komponenter også.

--
Vh. Peter Andersen

Site Timeline