transistor array ?

Jeg mangler navnet på et transistor array, nogen der kan hjælpe ?

Det der eftersøges kan ses her:
http://peteropfinder.dk/_newsbin \trans.html

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Det er godt nok længe siden jeg rodede med dem, men det er ikke ULN200X du
tænker på, kan ikke huske om der lige netop er den type?

/Hauge

Re: transistor array ?
Hej!

Og det bliver jo ikke nemmere når linket ikke virker :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: transistor array ?
Hejsa

Virkede da fint her, dog på Mozilla.
http://peteropfinder.dk/_newsbin/trans.html

Vistnok en \ <> / fejl.

/Hauge

Re: transistor array ?
du

Du har ret så jeg prøver lige med et link hvor alle stregerne vender
rigtigt:

http://peteropfinder.dk/_newsbin/trans.html

--
Hilsen
   Peter N Petersen
Re: transistor array ?

Det ligner noget i den retning (ULN280X), men input er en NPN og output skal
være en PNP transistor.

--
Hilsen
   Peter N Petersen