Toyota blæser og sikring

Jeg har en Toyota fra 1984 hvor blE6%seren er gE5%et, jeg har ikke nogen
manual, er der nogen forslag til hvordan jeg kan tjekke om det skyldes
en sprunget sikring?

Tak for al den hjE6%lp der kan tilbydes.20%

Med venlig hilsen

Mads

Re: Toyota blæser og sikring

Hvilken blæser?
Kabineventilatoren eller kølesystemventilatoren?

Prøv også i www.toyotaextreme.dk

Mvh
   Roberto

Re: Toyota blæser og sikring
Hej Roberto

He, ja du siger noget det er jo en rimelig vE6%sentlig oplysning.  Det
er kabineventilatoren.

Har du nogen forslag til hvad jeg kan gF8%re for at finde en lF8%sning?

Mads

Re: Toyota blæser og sikring

1) check sikringen (er den brændt)
2) check blæsemotoren (er der strøm på når du tænder?)

Mvh
   Roberto

Re: Toyota blæser og sikring
Tak for tippet, det prF8%ver jeg i fF8%rste omgang.20%

Mads

Site Timeline