Toyota blæser og sikring

Hej

Jeg har en Toyota fra 1984 hvor bl=E6seren er g=E5et, jeg har ikke nogen manual, er der nogen forslag til hvordan jeg kan tjekke om det skyldes en sprunget sikring?

Tak for al den hj=E6lp der kan tilbydes.=20

Med venlig hilsen

Mads

Reply to
madsgormlarsen

Hvilken blæser? Kabineventilatoren eller kølesystemventilatoren?

Prøv også i

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Hej Roberto

He, ja du siger noget det er jo en rimelig v=E6sentlig oplysning. Det er kabineventilatoren.

Har du nogen forslag til hvad jeg kan g=F8re for at finde en l=F8sning?

Mads

Reply to
madsgormlarsen

1) check sikringen (er den brændt) 2) check blæsemotoren (er der strøm på når du tænder?)

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Tak for tippet, det pr=F8ver jeg i f=F8rste omgang.=20

Mads

Reply to
madsgormlarsen