Touchpad til Tomtom GO navigator

Nogen der ved hvor man kan skaffe dele til disse Tomtom GO navigatorer? Der
er kommet en utæthed i den glas-touchpad der sidder foran skærmen, så der er
nogle plamager af fugt inde i den, og den kan ikke betjenes. Jeg har skilt
touchpad'en fra skærmen, og det ser ud til man godt kan nøjes med at skifte
touchpad'en. Hvis man ellers kan få den i løs vægt. Den har 4 ledere på et
flexprint, som er loddet på hovedflexprintet til skærmen. Måske man kunne
bruge én fra en PDA?

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Touchpad til Tomtom GO navigator

kan den ikke tørlægges og forsegles igen?

Bo //

Re: Touchpad til Tomtom GO navigator

Utætheden er midt på pad'en, så den vil ikke kunne lukkes uden det bliver
grimt, er jeg bange for. Der er som om der er slået en lille cirkelrund
revne i det yderste lag plast.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark