Touch->PS2 !?!?

Jeg leder efter en billigt måde at konvertere en (resistiv<- nok ikke stavet
sådan)  touch om til noget jeg kan omsætte som en PS2-mus.

Nogle gode idéer ?

/Brian

Re: Touch->PS2 !?!?

Fulgte der ikke en kontroller med, eller fik du bare "touchen" med 4 eller
5 ender hængende ud fra den. Samt har den ikke et navn f.eks "ELO / Touch
International " måske noget helt tredie. Grunden til at jeg spørger at der
er forskel i den måde de snakker.

/Peter Andersen

Re: Touch->PS2 !?!?

Nej, der er ingen kontroller med dette display - den ender bare ud i 4
outputs.

/Brian

Re: Touch->PS2 !?!?

stavet

Masser! Det billigste er at konstruere een selv, fx. med en lille uC.
Imidlertid har jeg ikke fundet en dokumenteret standard protokol så man
slipper for at skrive win/linux drivere. Så alternativ kan man købe en
færdig controller (~500) eller lave een selv med en dedikeret IC (~80). Har
undersøgt det - men kan ikke på stående fod huske adressen  på dem jeg
fandt...

/Anders

Site Timeline