Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Kan afhentes i Roskilde område.

Billeder af forstærkeren kan ses på
http://www.sitecenter.dk/texasflood/scrapbog /

MVH

Carsten :0)

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Jeg vil godt hente den!
(Har sendt en mail direkte)

mvh.
Kåre

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Dem er der stadigvæk lidt gang i, f.eks. her på eBay:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item21%86524330&category72%75

/ Hans

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

De 4 udgangsrør er PE06/40N, ud over det sidder der 4 stk. EF86, 1 stk.
ECC81
og 1 stk. EM84. forstærkeren hedder EL6435 og er tilsyneladene ret
efterspurgt
rundt omkring blandt samlere.

Mvh Max

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Jeg har fået flere henvendelser på afhentning af Phillips rørforstærkeren
(http://www.sitecenter.dk/texasflood/scrapbog /).
Afhentning er nu for højeste bud så alle interesserede har en chance.

Bud kan gives indtil på Onsdag d. 20/8-2003 kl. 20.00

MVH

Carsten

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Så har du vel egenligt højeste bud lige nu......

Klaus

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Hej Carsten

Det kan du ikke, det vil være svindel.

Mvh Max

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Hvorfor ikke ?

Karsten Krambs
--
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol
http://stepBstep.dk

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Først at love noget væk og så lave det om til en auktion. det må
vidst være noget der må betegnes som svindel.

Mvh Max

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Hej Ejvind

Du har tilsyneladene ingen anelse om hvad ordet fair betyder.

Mvh Max

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Hej Ejvind

Og heller ingen anelse om hvad jeg lever.

Mvh Max

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
TskTsk - Sådan noget GØR man bare IKKE !!!! :O(((

Søren

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Lyder fair nok Søren, men jeg har fire henvendelser på afhentning af
forstærkeren.
Hvem synes du skulle ha den.....?

TF

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...

Først til mølle...?

/Jan

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Den der kom først, den der kan afhente hurtigst....What ever - Men at lave
et "bortgives" om til en auktion fordi man finder ud af at der er interesse
om det man havde tænkt sig at give væk er sgutte fair overfor de mennesker
der viser interesse........

Mvh
Søren

Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
On Sun, 17 Aug 2003 01:34:00 +0200

hm.. det er lidt en varm kartoffel - Hvis nu man ikke anede man besad
et stykke værdifuldt HiFi teknik - og så bliver gjort opmærksom på
det, er det vel ok at man bruger den information, og revurdere.

Der findes med garenti mange der gerne ville afhente den gratis og
sælge den dagen efter for ussel mamon, det er vel ligeså unfair.

Jeg antager han var i god tro - og ville bortgive den, inden han fandt
ud af der var interresser ($$) for den.

Karsten Krambs
--
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol
http://stepBstep.dk

Re: Til afhentning : Phillips rørforstærker...
Hej Karsten

Jeg kender den ikke, men rørbestykningen er tegnet på den ene trafo i den
og typenumret står på forpladen, så lidt Googlen og man ved meget mere.