TFT interface

Hey..

jeg går med lidt planer om at lave et interface man kan koble direkte
parrellelt med et TFT display.. et hvor der er 3*6 Bit + Hs+Vs+Clk

de 3*6 bit skal der jo bare en ADC på

og clk er jo til adcen

men jeg er lidt i tvivl om hvilket format de Hs og Vs ligger i.. regner med
det skal kunne forbindes til en analog monitor..

evt til composite...

nogle der har et par ideer eller ved om det eksistere eller noget ?

--
Mvh Kasper

Re: TFT interface

..øhh, ja, men du skal lige have en passende bitclock

Jeg her noget liggende i skuffen, men kan ikke huske hvad det er. Er det
noget du skal bruge een af eller mange?

Bo //

Re: TFT interface
Hey

til det endelige resultat bliver det mange... men jeg er ikke sikker på om
det skal være fra det interface af, der er nemlig muligvis også en anden
connector med et mindre antal ledninger i, men jeg får først tegningerne i
morgen eller mandag...

så hvis du har nogle tegninger eller hint til ic'ere dertil er de da meget
velkomne (:

--
Mvh Kasper

Re: TFT interface