Tegneprogram til skaler-igen

Hej.

Jeg har hentet det udmærkede program fra Tonne Software.
Men det kan ikke køre på Vista. Er der mon noget jeg har overset?

--
MVH.
Finni

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Ja, er Vista ikke en virus?
Karsten H. (7870)
Re: Tegneprogram til skaler-igen

Nej. Virusser virker efter hensigten.

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Touché
Karsten H. (7870)

Re: Tegneprogram til skaler-igen
Birger Sørensen skreiv:

Takk gudane for god humor.

Re: Tegneprogram til skaler-igen

S´gu ikke megen trøst at hente her.
--
MVH.
Finni

Re: Tegneprogram til skaler-igen
Hej Finn

Heller ikke megen info i dit spørgsmål, du ved,
som man spørger får man svar.

Hvad har du gjort ?

Får du fejlmeldinger i Vista ?

Har du prøvet at installere og køre i XP eller W2k mode ?

Mangler du evt. at installer programmer som MS Net
framework ?

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Kig her:

http://dream-catchers.dk/viewtopic.php?p46%329

// Per.

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Til Max.

Det har du ret i.
Men det der ud til at Per er inde på noget af det rigtige.
Det skal prøves.

Tak for svarene.

--
MVH.
Finni

Re: Tegneprogram til skaler-igen
Hej Finn

Du kommer lige tilbage med en melding om udfaldet, ikke ?

Velbekomme.

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Hej igen.

Nu har jeg prøvet alle mulige kombinationer i kompatilitetsindstillinger og
jeg har ikke kunnet få det til at køre. Jeg kan selvfølgelig ikke afvise at
ved een eller anden unik kombination så kører det.
Men ellers må det blive Tonnesoftware.

--
MVH.
Finni

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Check lige dette program ud !
Det koster ganske lidt , man skal lige vænne sig til menuer o.s.v . , men
ellers er det et rigitg fedt program (til hobby brug forstår sig )

http://www.abacom-online.de/uk/html/frontdesigner.html

mvh
Michael Meidahl Jensen

Re: Tegneprogram til skaler-igen

Kører fint her på Windows 7 - der bliver dog ikke lavet nogen genvej, så
måtte selv gå ind i "c:\programmer\meterbasic" for at finde det.

Mvh Thomas

Site Timeline