Tændingssignal til DC ?

Hej alle kloge hoveder

Jeg skal på en eller anden måde have lavet et tændingssignal (fra en bil) om
til en DC der stiger med omdr. DC-spændingen skal ligge i området 0- max 25V
Jeg er ikke ude efter noget super-præcist, men blot noget meget simpelt, der
kan give en indikation af omdrejningstallet.

Er der nogen der har en god ide ?

Martin

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: Tændingssignal til DC ?
Hej Martin

Ja, slet spamfighter eller betal for den, så kan
du kikke på en F-V converter som f.eks. LM2907