strømforsyning til p2

Hejsa

Kan det passe at en pentium II skal bruge en 200 watt strømforsyning? Og er
der ellers andre ting man skal være opmærksom på?

mvh

kedde

Re: strømforsyning til p2

Det lyder som et EDB-spørgsmål.

Prøv i dk.edb.hardware :-)

Jesper G. Poulsen

Re: strømforsyning til p2
Hej

On 12 Sep 2004 13:48:34 GMT, "Jesper G. Poulsen"

Næ, det handler om elektronik og effekt - derfor er denne gruppe
relevant. (Desuden ved mange af EDB-nørderne meget lidt om strøm og
spænding).

Jeg tror en 200W PSU er fin til en PII, men pas på med at tage
PSU'ernes mærkeeffekt for pålydende. Det er jo kun hvad fabrikanten
påstår og der kan være alle mulige krav om, at der fx. kun må tages
70W på 3.3V+5V og resten skal tages fra +12V.

At prøve sig frem er eneste farbare fremgangsmåde. Jeg har ingen
problemer med at køre en Duron1600 på en 200W ATX fra et gammelt
Zitech kabinet, der oprindeligt sad en PII-333MHz i.

mvh
Nils Emil P. Larsen
--
My reply-address is valid.           www.bios-flash.dk
Min svar-adresse er gyldig.      Redning af døde BIOS'er

Re: strømforsyning til p2

Det handler ikke om effekt.

Det handler om strømforbrug og strømformåen.

Jesper G. Poulsen

Site Timeline