Strømforsyning død - hvor kan jeg få en ny?

Jeg har en Slingbox Classic men strømforsyningen er netop gået død,
den sender en højfrekvent lyd. På strømforsyningen står der
Model: HK-A314-A06
Pri. 100-240 V 50/60Hz 0.45A
SEC. 6v 0-2.4A(Set at 2.4A)

Hvor kan jeg køber en erstatning og hvilken model skal jeg købe?

På forhånd tak for hjælp.

Mvh.
Bob

--
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 8

En der kan levere 6 volt 2,4A (eller endnu flere Ampere)