B&O anlæg -> lyd til forstærker

Hejsa

Jeg skal have forbundet mit B&O BeoSound 3000 til en forstærker, så jeg kan bruge mine passive højttalere. Så vidt jeg kan se kan jeg bruge PowerLink udgangen på Beosound og så til nogle RCA (phone) stik. Jeg skal selv samle kablet, da det skal trækkes gennem nogle rør.

Hvilket kabel skal jeg bruge? PowerLink MKII eller MKIII?

Og hvordan skal hele molevitten forbindes?

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk