Stik til GeForce grafikkort tv-out

Hej!

Hvor skaffer jeg flg. tv-out stik?

http://www.mumbojumbo.dk/GF5900stik.jpg

Kan nemlig ikke finde løse tv-outkabler, så nu vil jeg lave det selv, men det
kræver ovenstående stik.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out

det

Hej Kim, er det ikke et ganske almindeligt 9 polet mini-DINstik?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out
Hej!

Det ved jeg da ikke, er det? :)

I så fald er det vel nemt at skaffe...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out

Nu sidder jeg ikke lige med et her, men det plejer det da at være!

No problemos.

De fleste elektronikforhandlere har det.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out
Hej!

Okie :)

Nu får vi se om Brinck's Eftf. har det liggende. Giver det dog ikke mange
chancer...

Så mangler jeg faktisk kun pinout på stikket, men det kan Google vel give mig
svaret på :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out

chancer...

Brincks Efterfølger? Sidst jeg så ham, for et par måneder siden, var han da
stadig i live.

mig

Mon ikke simpel trial an error vil kunne gøre det?

Husk i øvrigt at stikket er lidt svært at lodde med den store 750Wloddebolt.
;-)

Mvh. Uffe Ravn

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out
Hej!

Jow, jow, men butikken i Kgs. Lyngby er blevet solgt. Og derfor ændrede de
navnet :)

Tjo, men det er rigeligt besværligt at aktivere tv-out i forvejen - den skal
'forces' for uden kortet bemærker load vil det slet ikke sende noget ud.

Har en fin Weller :o)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out

chancer...

Det har de, men *husk* at det skal sidde i, når man lodder det. Selv med en
regulerbar kolbe, så smelter plastikken så let som ingenting, det er
simpelthen nogle lortestik. Både Brinck og navnlig Åge Nielsen er begyndt at
forhandle mange billige stik, som er i en ekstrem dårlig kvalitet. Åge
siger, at det er han nødt til, fordi folk ikke vil betale for ordentlige
stik...

Jeg bruger netop disse stik til at strømforsyne to af mine USB bokse fra
computeren, så jeg slipper for eksterne PSU'er.

Claus

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out

mig

Det er vel standard på de fleste TV out?

Jeg har flere af disse billige sæt fra Aldi/netto, Thansen osv, hvor man
køber et helt DVD kabelsæt, og der passer de medfølgende SVHS kabler til.
Jeg har i hvert faldt brugt samme kabel og adaptor til mindst fire
forskellige TV out kort.

Claus

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out
Hej!

Fandt stikket i Brinck idag, eller dvs. 'næsten'. Det jeg fik havde desværre kun
3 pins i "midterrækken" så nu er spørgsmålet om det er dem jeg skal bruge.

Er der nogen af jer der ved hvordan forbindelserne er i tv-out stikket på
GeForce (fx5900) grafikkortet? Google har jeg ikke kunnet få til at give mig
svaret :(

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out

det

Jeg kan klare et 150cm langt kabel med det runde stik i begge ender, men kun
med 4 ben monteret:
de yderste i hver af 3 og 4 rækkerne.

Det må du få hvis du vil have det. Det vejer 50gram og kan vel sendes som
stor-brev..

Mvh, Leif

Re: Stik til GeForce grafikkort tv-out
Hej!

Ellers tak - det er vel et alm. s-video kabel, ikke? Dem har jeg flere af, men
ingen med det specielle stik jeg efterlyser :(

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Site Timeline