Stik til GeForce grafikkort tv-out

Hej!

Hvor skaffer jeg flg. tv-out stik?

Kan nemlig ikke finde løse tv-outkabler, så nu vil jeg lave det selv, men det kræver ovenstående stik.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader
Reply to

"Kim Voss Schrader" skrev

det

Hej Kim, er det ikke et ganske almindeligt 9 polet mini-DINstik?

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Hej!

Uffe Ravn wrote: ...

Det ved jeg da ikke, er det? :)

I så fald er det vel nemt at skaffe...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader
Reply to
Kim Voss Schrader

"Kim Voss Schrader" skrev

Nu sidder jeg ikke lige med et her, men det plejer det da at være!

No problemos.

De fleste elektronikforhandlere har det.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Hej!

Uffe Ravn wrote: >

Okie :)

Nu får vi se om Brinck's Eftf. har det liggende. Giver det dog ikke mange chancer...

Så mangler jeg faktisk kun pinout på stikket, men det kan Google vel give mig svaret på :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader
Reply to
Kim Voss Schrader

"Kim Voss Schrader" skrev

chancer...

Brincks Efterfølger? Sidst jeg så ham, for et par måneder siden, var han da stadig i live.

mig

Mon ikke simpel trial an error vil kunne gøre det?

Husk i øvrigt at stikket er lidt svært at lodde med den store 750Wloddebolt. ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Hej!

Uffe Ravn wrote: >

Jow, jow, men butikken i Kgs. Lyngby er blevet solgt. Og derfor ændrede de navnet :)

Tjo, men det er rigeligt besværligt at aktivere tv-out i forvejen - den skal 'forces' for uden kortet bemærker load vil det slet ikke sende noget ud.

Har en fin Weller :o)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader
Reply to
Kim Voss Schrader

"Kim Voss Schrader" skrev

chancer...

Det har de, men *husk* at det skal sidde i, når man lodder det. Selv med en regulerbar kolbe, så smelter plastikken så let som ingenting, det er simpelthen nogle lortestik. Både Brinck og navnlig Åge Nielsen er begyndt at forhandle mange billige stik, som er i en ekstrem dårlig kvalitet. Åge siger, at det er han nødt til, fordi folk ikke vil betale for ordentlige stik...

Jeg bruger netop disse stik til at strømforsyne to af mine USB bokse fra computeren, så jeg slipper for eksterne PSU'er.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

"Kim Voss Schrader" skrev

mig

Det er vel standard på de fleste TV out?

Jeg har flere af disse billige sæt fra Aldi/netto, Thansen osv, hvor man køber et helt DVD kabelsæt, og der passer de medfølgende SVHS kabler til. Jeg har i hvert faldt brugt samme kabel og adaptor til mindst fire forskellige TV out kort.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Hej!

Fandt stikket i Brinck idag, eller dvs. 'næsten'. Det jeg fik havde desværre kun

3 pins i "midterrækken" så nu er spørgsmålet om det er dem jeg skal bruge.

Er der nogen af jer der ved hvordan forbindelserne er i tv-out stikket på GeForce (fx5900) grafikkortet? Google har jeg ikke kunnet få til at give mig svaret :(

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader
Reply to
Kim Voss Schrader

det

Jeg kan klare et 150cm langt kabel med det runde stik i begge ender, men kun med 4 ben monteret: de yderste i hver af 3 og 4 rækkerne.

Det må du få hvis du vil have det. Det vejer 50gram og kan vel sendes som stor-brev..

Mvh, Leif

Reply to
Leif

Hej!

Leif wrote: ...

Ellers tak - det er vel et alm. s-video kabel, ikke? Dem har jeg flere af, men ingen med det specielle stik jeg efterlyser :(