SPST switch?

Hvad er en SPST switch? Og hvor kan jeg få fat i sådan en?

Re: SPST switch?
SPST = Single Pole Single Throw (så vidt jeg lige kan huske), på dansk er
det en sluttekontakt (ringetryk eller lignende)

/Niels

Re: SPST switch?

Forklaring:
http://www.nordichardware.se/Artiklar/?page=4&skrivelse37 %

Hvor du kan få den ?
Alle steder de handler med switche.

Hvad skal den bruges til ?

Re: SPST switch?

Jeg skal bruge den til at disable en mod chip i min xbox. I følge den
vejledning jeg har fundet skal der bruges sådan en.

Re: SPST switch?

Okay, gå ned i nærmeste elektronikforretning og sig at du skal have en
lille 1 polet kontakt.

Re: SPST switch?

2 stk :)

1000 tak for hjælpen!

Mvh Lars

Re: SPST switch?

Du får så nok en SPDT (D for dual => med 3 ben) - hvis benene sidder på
række skal du i hvert fald bruge det i midten... ;-)

/A