SMS-boks. Sende besked til og aktivere udgang / Sende besked fra når indgang aktiveres.

Jeg sF8%ger en boks, der kan aktivere/deaktivere op til 4 relE6%udgange,
og sende SMS-besked nE5%r 1-4 indgange aktiveres/deaktiveres.
Den skal kunne kF8%re pE5% 12 VDC, bilakkumulator, 230VAC ville ogsE5%
vE6%re dejligt men ikke et krav.

Evt. noget ligende denne her:
(Jeg kan ikke deep-linke)
http://www.selektro.dk/ -> B2B shop -> SMS-modul
pris: 3800,- plus det grimme
Nogen der har alternativer ? Jeg skal handle privat.

Venligst, Bo Andersen.

Re: SMS-boks. Sende besked til og aktivere udgang / Sende besked fra når indgang aktiveres.

Jeg søger en boks, der kan aktivere/deaktivere op til 4 relæudgange,
og sende SMS-besked når 1-4 indgange aktiveres/deaktiveres.
Den skal kunne køre på 12 VDC, bilakkumulator, 230VAC ville også
være dejligt men ikke et krav.

se her http://www.keyseven.dk/?obj10%8

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: SMS-boks. Sende besked til og aktivere udgang / Sende besked fra når indgang aktiveres.

www.westermo.se

Re: SMS-boks. Sende besked til og aktivere udgang / Sende besked fra når indgang aktiveres.
jeg har set et hos www.conrad.de
Og er intet problem at handle hos dem og så det sendt til Danamrk.

TELEMETRIEMODUL STD32
Artikel-Nr.: 190990 - 62
Til 199 Euro

Eller