SMD test print hvor købes det ?

hej i gruppen.
der mE5% vE6%re nogen som sE6%lger forsF8%gs print.som...

Eer er et print ,hvor der er F8%'er til smd 'en kan loddes pE5%,  og baner
ud fra alle ben til nogle stF8%rre loddeF8%er .-SE5% man kan montere smd'en
og derefter eksperiementere med forbindelser ,i en forsF8%gs opstilling.
Jeg har sF8%gt lidt , men kan ikke finde noget .
SE5% hvis der er en venlig sjE6%l. som ogsE5% kender en der sE6%lger
sE5%danne   ? sE5% sig til.

alex

Re: SMD test print hvor købes det ?
Hej Alex

Prøv at kikke på sortimentet her

http://elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath56%77_5678

Re: SMD test print hvor købes det ?

hej i gruppen.
der må være nogen som sælger forsøgs print.som...

Eer er et print ,hvor der er ø'er til smd 'en kan loddes på,  og baner
ud fra alle ben til nogle større loddeøer .-Så man kan montere smd'en
og derefter eksperiementere med forbindelser ,i en forsøgs opstilling.
Jeg har søgt lidt , men kan ikke finde noget .
Så hvis der er en venlig sjæl. som også kender en der sælger
sådanne   ? så sig til.

alex

Hvor mange drejer det sig om?

--
MVH.
Finni

Re: SMD test print hvor købes det ?

Du kan osse bruge almindeligt hulprint og lakisoleret tråd:
http://elm-chan.org/works/cube/ph3l.jpeg

Bo //

Re: SMD test print hvor købes det ?

mange tak for ideer osv til jer.

ME5%ske var det ikke tydeligt nok.. det er et lille print ,feks 2x2 cm
hvor der er pads til at montere en smd Ic midt pE5%.. Fra alle pads gE5%r
der baner ud til kanten
hvor der er store loddeF8%er..

Man kan sE5% montere SMD'en og lettere eksperimentere med lidt externe
komponenter og forbinde til andre ic'er..
jeg skal ikke bruge nogen akut nu, men det indgE5%r i en plan over
lE6%ngere tid, at montere smd 'erne og sE5% kunne hente frem og straks
forbinde dem indbyrdes og afprF8%ve en ide.

men hvis der ikke eksisterer sE5%dann smE5% print ,sE5% tror jeg sF8%rme at
jeg begynder at lave dem og blive rig pE5% salget.
alex

Re: SMD test print hvor købes det ?

Hej Alex,

Sparkfun har lidt her: http://www.sparkfun.com/commerce/categories.php?c20%

Der er dog vældig dyrt, og faktisk ikke særlig svært at lave selv.

Mvh Jonas

[...]

Hej Alex og alle andre her
prøv at se her hvis du ikke gider bøvl med told og co..
http://www.voti.nl/shop/catalog.html
kig under PCB.
han har flere typer men de er en smule dyre men kvaliteten er fin
jeg har selv købt / Brugt nogle af dem til SSOP.
han sender gerne til danmark og til rimlig pris
det eneste minus vil nogle nok mene at han bruger paypal.
m.v.h oz1lqb / Claus

Re: SMD test print hvor købes det ?
hej Claus og Jonas..
tak for det.. ja og det er lige hvad jeg tE6%nker pE5%.

ja sE5% er den jo lF8%st.. :)

alex

Site Timeline