Re: Rør...7189A....hvor kan det købes?

"Per" skrev i en meddelelse news:3f1912b2$0$83059$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Hej! > Jeg siddder her med et rør fra en Bass Note BN20 forstærker. Jeg ville

gerne have fat i et nyt, da dette er defekt. Er her nogen der

ved, hvor kan man købe sådan et i vore dage? > Jeg har fundet dette link
> Er der evt. en erstatning som kan bruges?

F.eks. EL84M. Det kan du købe på eBay til 9.99 USD for 4 stk.

Der er også en del hits på 7189A til næsten ingen penge:

/ Hans

Reply to
Hans

Hej!

Du skal lige være opmærksom på at det SKAL være EL84M eller 7189 og ikke EL84 da dette ikke kan tåle den samme anode-spænding og strøm!!!

Se eventuelt på:

Med venlig hilsen Tonni

Reply to
Tonni