Smartmouse programmer RS232

Hej NG.

Har købt en Smartmouse RS232 kortbrænder som den her:

http://www.emb.dk/category.158.article.269

Jeg kan bare på ingen måde få den til at virke, alt software jeg prøver
forventer at få svar retur fra brænderen, men da den er pasiv virker det jo
ikke.

Nogen som har fået liv i sådan én som kan give noget support?

Mvh. Michael.

Re: Smartmouse programmer RS232
Hej

Jeg har dog ikke sådan en, men du skriver at den forventer at få svar fra
den. Det svar må da være fra det kort du placeret i kortlæseren. Kan den
ikke snakke med det kort du sætter i?

Mvh
Wind

Re: Smartmouse programmer RS232

Hej igen.

Ja, alting giver mening... Og du har sikkert ret, men fandt dog alligevel
fejlen :)

Den fine kortholder på printet var loddet så den sad et stykke over printet,
som sådan ok men lidt sjusket.

Forretningen havde sendt printet i en "bobbel-plast-kuvert" så printet var
blevet trykket under transporten og dermed trykket lodningerne ud på
bagsiden... Grrr....!

Nå... Det blev ihvertfald lavet rigtigt!

Men mange tak, og ja, den del som "svare" programmet må naturligvis være
kortet :)

Mvh. Michael.

Site Timeline