SHIMADAN SR 53

Jeg skal til at lave et temperatur projekt med en simadan sr 53,
temperatur controller, og vil i den forbindelse høre om nogen af jer
kender noget til sådan en fætter.

Meget gerne nogle der har lyst til at hjælpe mig med at få den
konfigureret når jeg får den i morgen  ( hvis jeg får problemer )

Ligeledes ønskes links til software for pc styring der sidder en rs
485 bus på den som jeg konvertere til rs 232

simadan har selv et program det har jeg downloadet, men ville gerne se
andre.

controlleren skal køre med en PT 100 føler og et 20 Amp solid state
relæ

alle ind og udgange er 4-20 Ma men det får jeg konvertere til også med
controlleren.

Per

snipped-for-privacy@POST5.TELE.DK

Site Timeline