Sende trådløst ...

... var ikke min plan. Signalet skal spredes gennem kabel.

Men nu er det vist kun ulovligt for private at sende radio og TV signaler
hvis man gør det på det oficielle frekvenser. Fx. kan jeg gå ned i
el-giganten og købe et kit der kan sende TV mellem 2 rum. Ydermere kan jeg
sende digitale TV signaler over et trådløst netværk ...

... alt samme blot for at sige at den gamle radiospredningslov stille og
roligt et ved at dø og der er ingenting man kan gøre ved det.

-- Per

Re: Sende trådløst ...

Alt sammen på helt officielle kanaler og med kort rækkevidde

Nej, overhovedet ikke (se ovenfor).

Klaus

Re: Sende trådløst ...

Så har du ingen problemer, send alt det du vil, men der må ikke udstråle
jeg

Det har du helt ret i, men det forudsætter, at du anvender udstyr der er
godkendt af IT &Telestyrelsen.
og

Nej, men vær glad for, at du kan se fjernsyn uden forstyrrelser, fra
skvadderhoveder, der roder med hjemmebygget TV udstyr.

Ejvind Andersen