Samsung TV med blåt billede

Hejsa, jeg skal snart til at fejlsøge lidt på et Samsung tv

Jeg kender desværre ikke model nummer da jeg ikke har adgang til tv'et
lige pt

Men symptomer er billedet er blåt, dvs der er fint billede på, det er
bare blåt.

Det startede med at når tv'et var varmet op forsvandt den blå farve og
billedet blev normalt. nu er det konstant blå

Jeg gætter selv på en kold lodning et eller andet sted, eller muligvis
en løs forbindelse.

Hvad siger i?

Mvh
Ronni

Re: Samsung TV med blåt billede

Manglende rød farve....

Lyder sandsynligt, kig på printet bag på billedrøret.

Re: Samsung TV med blåt billede

Geninstaller Windows  :o)

/BO.

Re: Samsung TV med blåt billede

Hmmm... Det er sjældent hørt om BSOD på et tv.
Men det måtte komme ;-)

EH

Re: Samsung TV med blåt billede

Hehe jeg tvivler på at det kører windows :)

Men vil lige prøve at efterlode det når det lander her på adressen :)