Saft Batteri

Er der nogen der kender et sted man kan købe en erstatning for følgende
batteri:

Saft America Inc.
4063A9-100
26K PT

Noget af trykket er uklart, så der kan være fejl i 0'et og A'et...

    Mvh
        Kimjand

Re: Saft Batteri
Så vidt jeg husker så er saft under alcatel i danmark

kig på deres hjemmeside

MVH

On Sat, 21 Aug 2004 01:19:20 +0200, Kim Johan Andersson

Re: Saft Batteri

Dem må jeg checke!

    Kimjand

Re: Saft Batteri

Det viste sig at Scansupply i Birkerød kunne hjælpe mig :)

    Mvh
        Kimjand

Re: Saft Batteri

Prøv evt at maile til adressen på denne side:
http://www.saftbatteries.com/010-Home/10-10_home.asp

Re: Saft Batteri

Jo, men de har jo så forfærdeligt mange afdelinger, og jeg aner ikke hvilken
teknologi batteriet er baseret på.

    Kimjand

Re: Saft Batteri

Står der ikek andet uden på batteriet end det du har nævnt ?

Hvor har du batteriet fra ?

Re: Saft Batteri

Desværre, nej.

Fra et Tektronix 7A42 vertikal plugin.