søges: temperaturfølere til et lill e arduino projekt - Page 2

Re: søges: temperaturfølere til et lille arduino projekt
Den 20-01-2011 11:15, Anders Majland skrev:

klip

Takker for hjælp indtil nu.

Har osse luret at 1820 er mere velegnet end lm 35 da jeg skal ha en del
sensorer på.

Så dem skal jeg ha fat i et par stykker af til projektstart og se hvad
det kna bli til.

mvh Erik

Re: søges: temperaturfølere til et lille arduino projekt

håber det er ok jeg svarer jer alle samlet.

Tak for hurtigt og kompetent rådgivning og svar.

Erik

Site Timeline