Søges: B&O Beomaster 4400 stereodekoder print foto.....

Mangler en godt foto af print-side og komponent-side.

Sidder lige med en, hvor P5 stikket er brækket af.

Ligger en herinde inde med et sådant print er jeg såmænd også interesseret i
dette.

Mvh, Leif
Der ikke håber nogen er stødt over at jeg har postet i flere grupper.

Re: Søges: B&O Beomaster 4400 stereodekoder print foto.....

Hvis du skal bruge diagram, så ligger det her:   http://www.tsinding.dk /

Børge

Re: Søges: B&O Beomaster 4400 stereodekoder print foto.. ...

interesseret

Ja, jeg har diagram og servicemanual.

Præciserer det lige lidt bedre:
Printet er knækket af ved stik P5 og den der har fusket tidligere har
tilsyneladende fjernet dette stykke.
Jeg kan derfor ikke lige se hvordan printbanerne ude ved kanterne og hvordan
det manglende stykke har set ud.

I servicemanualen er der et layout, men det er ikke særlig tydeligt - jeg
sidder med to scannede udgaver.

Mvh, Leif

Site Timeline