Søger diagram Ny Elektronik 1983

Jeg mangler et diagram på den målemikrofon til spectrum analysatoren der var
i Ny Elektronik januar 1983, det er det eneste nummer jeg ikke selv har.
Håber der er en der kan hjælpe med en scanning af dette.

Mvh Hauge

Re: Søger diagram Ny Elektronik 1983
Hvor lE6%nge kan du vente, jeg skal lige grave mig igennem et par bunker
der svare til 4 gange mount everest :-).

Re: Søger diagram Ny Elektronik 1983
Hejsa

Hehe, kender godt problemet, men kan sagtens vente.. Hmm.. En times tid ;o)
Nej ok, indtil du har fundet det :o)

På forhånd tak.
Mvh Hauge

Re: Søger diagram Ny Elektronik 1983

Hej sidst jeg så Ny Elektronik var på biblioteket hmm

Re: Sger diagram Ny Elektronik 1983
Hejsa

Det er mange år siden de røg på deres sidste rejse, når det er biblioteket
vi snakker om.

Mvh Hauge

Re: Søger diagram Ny Elektronik 1983

var

Hej Hauge

Check lige din mailbox.

Så var det måske ikke helt omsonst, at jeg gemte de blade i så mange år.

Håber at du kan bruge det.

/Tom

Re: Søger diagram Ny Elektronik 1983
Hejsa

Har læst og svaret, mange tak for hjælpen :o)

Man skal aldrig smide noget væk. Host host.. Måske derfor jeg har så meget
lort på lageret ;o)

Mvh Hauge

Re: Søger diagram Ny Elektronik 1983

Med alt det lort du lukker ud må det være et stort lager.