Diagram

hej jeg søger et diagram åp et JVC anlæg der hedder DR-E57TN håber at der er nogle der kan hjælpe mig

Ole

Reply to
fin

"fin" skrev i en meddelelse news:Ka5Tb.262$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Det er der ikke, men det er venlige mennesker, som måske kan lokkes til at hive et frem, værd et forsøg.

MVH Ebbe

Ebbe

fin skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad skal du bruge diagram til ??

hej jeg skal bruge det til at reparere mit anlæg "Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Reply to
Ole Bager

Det er sikkert meget lettere, hvis man istedet benytter værktøj! :-)

Hilsen Lars

Reply to
Lars T. Thomsen

det kan du have ret i, men fejlen bliver meget nemmere at finde hvis man har en diagram Ole "Lars T. Thomsen" skrev i en meddelelse news:bvj6qb$l4q$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Reply to
Ole Bager

Først, hvad fejler det?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"
Reply to
Kim Voss Schrader

Ole Bager skriver:

Hvad fejler det ?

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

jeg tror at det er forstærkken der er stået af

Ole

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Reply to
Ole Bager

Er det en modulforstærker eller sidder der diskrete transistorer? Er der afbrudte sikringer til forsyningsspændinger (diodebro)?

Hvordan reagerer anlægget? Dødt? Tavst? Er der lys i dioder e.lign.?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"
Reply to
Kim Voss Schrader

Ole Bager skriver:

Hvis du ikke kan sige dem større sikkerhed, tror jeg desværre ikke at et diagram vil hjælpe dig ret meget...

BTW: læs lige her, der vil hjælpe lidt på forståelsen af dine indlæg: home6.inet.tele.dk/moppe/news.html