RJ45-tester

Eg byggde ein RJ45-tester:
555 + 4bits teller+dekoder, og så 8 lysdioder i andre enden. Det fungerde
godt ved pressing av patchkabler, men eg gav den bort, og eg må bygga meg
ein ny, og tenker meg:

Sett ein loopbak i eine enden par 1 og 2 til 2 og 4.
Send pulser inn på kvar enkelt leder og observer lysdiodane. Det skal vera
svært galt kopla om blinketakten ikkje avslører feil?

Det kan realiserast med ein 8 pins AVR som har intern oscilator.

Om eg så velger ein kraftigare CPU, er det mulig å bygga ein meir
"intelegent" testbox.
Testsettet skulle også ha dekka behovet for å testa kabelopplegg i hus, der
mennesker med mindre kunskaper kar kopla, og då ville det vera bra om eg
kunne bruka fleire "loopback" plugger, for å testa fleire strekk i slengen.

Kven har forslag til gode testalgoritmer?